Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są konieczne do włączenia podstawowych funkcji witryny.

Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.

Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.

Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Analityka

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklama

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowych.

Cenimy prywatność użytkowników

Funnycase.pl korzysta z cookies i innych technologii, aby zapewnić niezawodność i bezpieczeństwo naszych witryn, mierzyć ich wydajność, zapewniać spersonalizowane doświadczenia zakupowe i spersonalizowane reklamy. W tym celu zbieramy informacje o użytkownikach, ich zachowaniu i urządzeniach.

Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystko” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.

Nawigacja Bloga

Kolejna edycja Festiwalu Marketingu w Warszawie!

961 Wyświetlenia 87 Like
 

W dniach 18-19 września 2019r. w EXPO XXI Warszawa po raz kolejny odbędzie się Festiwal Marketingu, który od kilku lat skupia wystawców z szeroko pojętego rynku reklamy. Jest to niezwykle ważne wydarzenie, z którego marki mogą czerpać mnóstwo korzyści. Prezentacja własnego asortymentu, szkolenia i konferencje to okazja do zyskania nowych, ciekawych kontaktów, które w przyszłości mogą owocować wieloletnią współpracą. 

Co roku wystawcami targów są: importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, producenci POS oraz w specjalnej strefie EVENT MIX – firmy eventowe oraz te z rynku MICE.

Czym jest FestiwalMarketingu.pl?

Są to największe polskie targi branży reklamy, które zwykle odbywają się w drugiej połowi roku. Ogromnym atutem wystawy jest starannie wyselekcjonowana grupa zwiedzających. W wydarzeniu mogą brać udział wyłącznie osoby ściśle związane z marketingiem. Wszystko dlatego, że Organizator kładzie duży nacisk na jakość a nie ilość kontaktów. Jest to więc ogromna szansa, aby przedstawić swoją ofertę najbardziej dopasowanej grupie odbiorców. Co roku, targom towarzyszą wydarzenia specjalne: konkursy, szkolenia oraz konferencje. Najpopularniejszymi eventami z tej kategorii są MARKETING MIX i EVENT MIX podczas których głównymi prelegentami są znane osobistości. Do tej pory pośród tych osób znaleźli się między innymi: Dorota Wellman, Jurek Owsiak, Krzysztof Materna oraz Paweł Tkaczyk. W tegorocznej edycji jednym z prelegentów MARKETING MIX będzie Zbigniew Urbański, który od 8 lat pracuje przed kamerą, testując różne gadżety czy nowinki technologiczne.

FunnyCase.pl na targach FestiwalMarketingu!

W tym roku, nasza marka FunnyCase.pl po raz pierwszy znajdzie się w gronie wystawców podczas zbliżających się targów reklamy. Co nas wyróżnia:

- Jako czołowy producent na rynku GSM, działamy z myślą o klientach, którzy cenią sobie nie tylko najwyższą jakość wykonania, ale także estetykę i kreatywność. Systematycznie poszerzamy naszą bogatą ofertę etui na telefon oraz wszelkiego rodzaju akcesoriów. W ostatnim czasie staliśmy się największym licencjobiorcą w Polsce. Wszystko to, dzięki współpracy z najpopularniejszymi, światowymi markami tj Turner, Cartoon Network, Sanrio, czy Paws a DB to Toei. Nasz dynamiczny rozwój pokazuje, że nie boimy się wyzwań i wychodzimy z założenia, że każdą ideę można wcielić w życie, a każdy problem da się rozwiązać – mówi Kamila Zaczek-Klimek, Brand Manager w FunnyCase.pl

 

Pozostaw komanetarze

Captcha