Kolejna edycja Festiwalu Marketingu w Warszawie!
W dniach 18-19 września 2019r. w EXPO XXI Warszawa po raz kolejny odbędzie się Festiwal Marketingu, który od kilku lat skupia wystawców z szeroko pojętego rynku reklamy. Jest to niezwykle ważne wydarzenie, z którego marki mogą czerpać mnóstwo korzyści. Prezentacja własnego asortymentu, szkolenia i konferencje to okazja do zyskania nowych, ciekawych kontaktów, które w przyszłości mogą owocować wieloletnią współpracą.
Co roku wystawcami targów są: importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, producenci POS oraz w specjalnej strefie EVENT MIX – firmy eventowe oraz te z rynku MICE.
Czym jest FestiwalMarketingu.pl?
Są to największe polskie targi branży reklamy, które zwykle odbywają się w drugiej połowi roku. Ogromnym atutem wystawy jest starannie wyselekcjonowana grupa zwiedzających. W wydarzeniu mogą brać udział wyłącznie osoby ściśle związane z marketingiem. Wszystko dlatego, że Organizator kładzie duży nacisk na jakość a nie ilość kontaktów. Jest to więc ogromna szansa, aby przedstawić swoją ofertę najbardziej dopasowanej grupie odbiorców. Co roku, targom towarzyszą wydarzenia specjalne: konkursy, szkolenia oraz konferencje. Najpopularniejszymi eventami z tej kategorii są MARKETING MIX i EVENT MIX podczas których głównymi prelegentami są znane osobistości. Do tej pory pośród tych osób znaleźli się między innymi: Dorota Wellman, Jurek Owsiak, Krzysztof Materna oraz Paweł Tkaczyk. W tegorocznej edycji jednym z prelegentów MARKETING MIX będzie Zbigniew Urbański, który od 8 lat pracuje przed kamerą, testując różne gadżety czy nowinki technologiczne.
FunnyCase.pl na targach FestiwalMarketingu!
W tym roku, nasza marka FunnyCase.pl po raz pierwszy znajdzie się w gronie wystawców podczas zbliżających się targów reklamy. Co nas wyróżnia:
- Jako czołowy producent na rynku GSM, działamy z myślą o klientach, którzy cenią sobie nie tylko najwyższą jakość wykonania, ale także estetykę i kreatywność. Systematycznie poszerzamy naszą bogatą ofertę etui na telefon oraz wszelkiego rodzaju akcesoriów. W ostatnim czasie staliśmy się największym licencjobiorcą w Polsce. Wszystko to, dzięki współpracy z najpopularniejszymi, światowymi markami tj Turner, Cartoon Network, Sanrio, czy Paws a DB to Toei. Nasz dynamiczny rozwój pokazuje, że nie boimy się wyzwań i wychodzimy z założenia, że każdą ideę można wcielić w życie, a każdy problem da się rozwiązać – mówi Kamila Zaczek-Klimek, Brand Manager w FunnyCase.pl
Dodaj komentarz