Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są konieczne do włączenia podstawowych funkcji witryny.

Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.

Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.

Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Analityka

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklama

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowych.

Cenimy prywatność użytkowników

Funnycase.pl korzysta z cookies i innych technologii, aby zapewnić niezawodność i bezpieczeństwo naszych witryn, mierzyć ich wydajność, zapewniać spersonalizowane doświadczenia zakupowe i spersonalizowane reklamy. W tym celu zbieramy informacje o użytkownikach, ich zachowaniu i urządzeniach.

Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystko” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.

Zwrot zamówienia należy wysłać na adres: ul. Trudna 13 ( I piętro), 32-700 Bochnia. 

Zwrot lub wymiana towaru możliwe są tylko w określonych przypadkach zgodnie z naszym Regulaminem Sklepu.

Oferujemy towar indywidualnie projektowany dla Klienta oraz gotowe wzory do wyboru na naszej stronie internetowej.

W przypadku złożenia zamówienia z własnym projektem towar jest indywidualnie wykonany, a więc jest to produkt nieprefabrykowany, który nie może zostać wykorzystany w kolejnej sprzedaży zgodnie z art. 38 ust.3 Ustawy o Prawach Konsumenta. W związku z tym klientowi nie przysługuje zwrot towaru.

Klient ma prawo do zwrotu towaru w przypadku zamówienia gotowego etui zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.

Prawo do zwrotu mają także przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie miał charakteru zawodowego (nie może dotyczyć bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa przedsiębiorca).

W sytuacji zamówienia jednego produktu prefabrykowanego oraz jednego indywidualnie zaprojektowanego istnieje możliwość zwrotu bądź wymiany jedynie etui prefabrykowanego.

Sklep nie prowadzi wymiany produktów! Wyjątek stanowi sytuacja, w której zaszła pomyłka przy zamówieniu ze strony sprzedającego lub produktu prefabrykowanego.

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru uregulowane są ustawą o prawach konsumenta w rozdziale trzecim oraz czwartym. Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość z firmą  Lock-Tel Jan Wydro z siedzibą w Bochni, ul. Trudna 13 (I piętro) , 32-700 Bochnia, (np. zakupił towar online) przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

 

Koszty zwrotu przy darmowej dostawie

W przypadku darmowej dostawy konsument nie ponosi kosztów przesyłki zamówionego towaru. Oznacza to, że w przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca jest zobowiązany jedynie do zwrotu ceny, jaką konsument zapłacił za towar, czyli nie może potrącić kosztów przesyłki.

 

 

W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na koszt sprzedawcy (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi NIE zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.

 

Koszty zwrotu, gdy konsument oddaje jedną rzecz z pakietu

Jeżeli konsument zakupi kilka produktów na odległość, a decyduje się oddać tylko jeden – rozwiązaniem jest (i zgodne z prawem): uzależnia koszty zwrotu towaru od sposobu ustalenia ceny przesyłki przez sprzedawcę. Jeśli sprzedawca ustala cenę przesyłki od towaru, zwraca część proporcjonalną, jeśli cena jest taka sama dla różnej liczby towarów - nie ma obowiązku zwracać kosztów przesyłki.

Formularz reklamacyjny / odstąpienia od umowy