Zwrot zamówienia należy wysłać na adres: ul. Trudna 13 ( I piętro), 32-700 Bochnia.
Zwrot lub wymiana towaru możliwe są tylko w określonych przypadkach zgodnie z naszym Regulaminem Sklepu.
Oferujemy towar indywidualnie projektowany dla Klienta oraz gotowe wzory do wyboru na naszej stronie internetowej.
W przypadku złożenia zamówienia z własnym projektem towar jest indywidualnie wykonany, a więc jest to produkt nieprefabrykowany, który nie może zostać wykorzystany w kolejnej sprzedaży zgodnie z art. 38 ust.3 Ustawy o Prawach Konsumenta. W związku z tym klientowi nie przysługuje zwrot towaru.
Klient ma prawo do zwrotu towaru w przypadku zamówienia gotowego etui zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.
Prawo do zwrotu mają także przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie miał charakteru zawodowego (nie może dotyczyć bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa przedsiębiorca).
W sytuacji zamówienia jednego produktu prefabrykowanego oraz jednego indywidualnie zaprojektowanego istnieje możliwość zwrotu bądź wymiany jedynie etui prefabrykowanego.
Sklep nie prowadzi wymiany produktów! Wyjątek stanowi sytuacja, w której zaszła pomyłka przy zamówieniu ze strony sprzedającego lub produktu prefabrykowanego.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru uregulowane są ustawą o prawach konsumenta w rozdziale trzecim oraz czwartym. Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość z firmą Lock-Tel Jan Wydro z siedzibą w Bochni, ul. Trudna 13 (I piętro) , 32-700 Bochnia, (np. zakupił towar online) przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Koszty zwrotu przy darmowej dostawie
W przypadku darmowej dostawy konsument nie ponosi kosztów przesyłki zamówionego towaru. Oznacza to, że w przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca jest zobowiązany jedynie do zwrotu ceny, jaką konsument zapłacił za towar, czyli nie może potrącić kosztów przesyłki.
W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na koszt sprzedawcy (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi NIE zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.
Koszty zwrotu, gdy konsument oddaje jedną rzecz z pakietu
Jeżeli konsument zakupi kilka produktów na odległość, a decyduje się oddać tylko jeden – rozwiązaniem jest (i zgodne z prawem): uzależnia koszty zwrotu towaru od sposobu ustalenia ceny przesyłki przez sprzedawcę. Jeśli sprzedawca ustala cenę przesyłki od towaru, zwraca część proporcjonalną, jeśli cena jest taka sama dla różnej liczby towarów - nie ma obowiązku zwracać kosztów przesyłki.