Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są konieczne do włączenia podstawowych funkcji witryny.

Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.

Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.

Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Analityka

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklama

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowych.

Cenimy prywatność użytkowników

Funnycase.pl korzysta z cookies i innych technologii, aby zapewnić niezawodność i bezpieczeństwo naszych witryn, mierzyć ich wydajność, zapewniać spersonalizowane doświadczenia zakupowe i spersonalizowane reklamy. W tym celu zbieramy informacje o użytkownikach, ich zachowaniu i urządzeniach.

Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystko” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.

Nawigacja Bloga

Bezpieczne targi, czyli Festiwal Marketingu 2020!

753 Wyświetlenia 8 Like
 

W dniach 9-10 września odbyła się kolejna edycja Festiwalu Marketingu w Warszawie. Jak co roku do EXPO XXI przybyło wielu wystawców, którzy zaprezentowali swoje innowacyjne rozwiązania z branży reklamy i marketingu. W tym roku targi zostały połączone z Festiwalem Druki i tym sposobem powstała jedna, wielka impreza łącząca dwie podobne dziedziny: branżę reklamowo-gadżetową i druk na tekstyliach, zdobienie i znakowanie odzieży firmowej.

W ciągu dwóch intensywnych dni miały miejsce także specjalne wydarzenia towarzyszące, które są ściśle powiązane z Festiwalem Marketingu. Dokładniej są to konkursy POS STARS, SUPER GIFT oraz Złoty medal, a także konferencja Marketing Mix oraz EVENT MIX. Z uwagi na panującą epidemią COVID-19 całe wydarzenie odbyło się z uwzględnieniem wszelkich wytycznych stworzonych przez Ministerstwo Rozwoju z Głównym Inspektoratem Sanitarnym. Dzięki temu Festiwal Marketingu zyskał miano BEZPIECZNE TARGI.

Oczywiście nie mogło nas zabraknąć i po raz kolejny byliśmy jednym z wystawców prezentujących nasze najlepsze produkty. Wśród nich znalazły się dedykowane etui na telefon, ładowarki samochodowe i sieciowe oraz różnego rodzaju uchwyty które można dowolnie personalizować. Takie rozwiązanie to doskonały pomysł na gadżety reklamowy, które mogą tworzyć cały system identyfikacyjny marki. My tworząc nasze produkty kierujemy się przede wszystkim potrzebami naszych klientów, a nasze 18-sto letnie doświadczenie w branży pomaga nam lepiej zrozumieć rynek i dopasowywać ofertę nawet do najbardziej wymagających.

Tym sposobem zgromadziliśmy bardzo bogaty asortyment do którego w ostatnim czasie dołączyły kolejne produkty licencyjne od Polskiego Związku Piłki Nożnej.  Jest to dla nas kolejny sukces, dzięki któremu cały czas pniemy się ku górze, a także dowód, że oferowane przez nas produkty są wysokiej jakości. 

 

Pozostaw komanetarze

Captcha