Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać treści dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku "Akceptuj wszystko" oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.

Nawigacja Bloga

Lista szybkich kodów do zarządzania usługami Plus

24290 Wyświetlenia 90 Like
 

Masz telefon w Plus na kartę? Nasz dzisiejszy artykuł z pewnością będzie dla Ciebie pomocny. Zrób sobie screen najczęściej używanych przez Ciebie kodów lub zapisz link do tego wpisu na karcie Google. Miej pod ręką praktyczne informacje.

Krótkie kody warto znać, ponieważ pozwalają zaoszczędzić czas, który trzeba by poświęcić na rozmowę z operatorem. Pozwalają w ciągu kilku chwil wykupić daną usługę, zarządzać numerem lub zmienić taryfę. Dlatego też warto zapoznać się z listą najpopularniejszych krótkich kodów USSD działających w sieci Plus.

KRÓTKIE KODY W PLUSIE:

  • *147# [zielona słuchawka] - sprawdzenie posiadanej taryfy
  • *100# [zielona słuchawka] - Sprawdzenie stanu ważności konta
  • *123*TELEKOD# [zielona słuchawka] - doładowanie konta
  • *123*TELEKOD_NR_TEL# [zielona słuchawka] - doładowanie konta innej osobie
  • *121# [zielona słuchawka] - ważność oraz stan wykupionych pakietów
  • *136# [zielona słuchawka] - ważność oraz stan promocji

KODY NA USŁUGI PODSTAWOWE W PLUSIE:

  • *122*11# [zielona słuchawka] - aktywacja poczty głosowej
  • *122*00# [zielona słuchawka] - dezaktywacja poczty głosowej
  • *122# [zielona słuchawka] - Sprawdzenie statusu GPRS/MMS
  • *101*11*02# - Aktywacja GPRS/MMS
  • *101*00*02# [zielona słuchawka] - Dezaktywacja GPRS/MMS

KODY W PLUSIE, KTÓRYCH MOŻESZ NIE ZNAĆ:

  • *101*11*03# - aktywacja usługi Videorozmowa
  • *105*10# - zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język polski
  • *105*20# - zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język angielski

INFOLINIA W PLUSIE

Niestety Operator Plus nie posiada krótkich kodów, za pomocą których można połączyć się z danym Działem Infolinii. Udostępniają oni jedynie numer telefonu, który pozwala połączyć się z Obsługą Klienta. Warto wspomnieć, że taki kontakt jest płatny, a koszt zgody z taryfą operatora obsługującego połączenie.

Jednak większość spraw można załatwić poprzez aplikację Plus Online, która umożliwia dostęp do konta abonenckiego. Dzięki niej można zarządzać wykupionymi usługami, a także uzyskać potrzebne informacje.

JAK WYŁĄCZYĆ SMS PREMIUM W PLUSIE?

To, co nas niezwykle denerwuje to SMS-y specjalne, których koszt może sięgać nawet 72 zł. Dlatego większość z użytkowników chce je całkowicie wyłączyć i nie narażać się na dodatkowe koszty. Najprostszym sposobem blokowania SMS Premium to ustalenie blokad rodzajowych. Wystarczy za przesłać SMS o treści: LIMIT SMS o. na numer 2601. Wysłanie takiej wiadomości jest bezpłatne. Jeśli jednak nie jesteś pewny lub obawiasz się pomyłki, to zawsze można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdzie konsultanci pomogą wyłączyć niechciane SMS-y marketingowe.

Przeczytaj także: LISTA SZYBKICH KODÓW DO ZARZĄDZANIA USŁUGAMI W ORANGE

 

Pozostaw komanetarze

Captcha