JAK MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer: 574 304 204 lub na maila office@funnycase.pl. Ważne jest aby zamówienie nie zostało przekazane do realizacji. Gdy zamówienie jest spakowane anulowanie zamówienia może się nie udać.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWROTU?
Zwrot lub wymiana towaru możliwe są tylko w określonych przypadkach zgodnie z naszym Regulaminem Sklepu.
Oferujemy towar indywidualnie projektowany dla Klienta oraz gotowe wzory do wyboru na naszej stronie internetowej.
W przypadku złożenia zamówienia z własnym projektem towar jest indywidualnie wykonany, a więc jest to produkt nieprefabrykowany, który nie może zostać wykorzystany w kolejnej sprzedaży zgodnie z art. 38 ust.3 Ustawy o Prawach Konsumenta. W związku z tym klientowi nie przysługuje zwrot towaru.
Klient ma prawo do zwrotu towaru w przypadku zamówienia gotowego etui zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.
Prawo do zwrotu mają także przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie miał charakteru zawodowego (nie może dotyczyć bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa przedsiębiorca).
W sytuacji zamówienia jednego produktu prefabrykowanego oraz jednego indywidualnie zaprojektowanego istnieje możliwość zwrotu bądź wymiany jedynie etui prefabrykowanego