REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

 

1. Niniejszy Regulamin okre艣la og贸lne warunki, zasady oraz spos贸b sprzeda偶y prowadzonej przez FunnyCase.pl z siedzib膮 w Bochni, za po艣rednictwem sklepu internetowego https://funnycase.pl/ (zwanego dalej: 鈥濻klepem Internetowym鈥) oraz okre艣la zasady i warunki 艣wiadczenia przez FunnyCase.pl z siedzib膮 w Bochni, us艂ug nieodp艂atnych drog膮 elektroniczn膮.

2. W艂a艣cicielem i Administratorem Serwisu FunnyCase.pl  jest: Lock-Tel Jan Wydro z siedzib膮 w Bochni, ul. Trudna 13 (I pi臋tro) , 32-700 Bochnia. NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dzia艂. Gosp. w Bochni, adres mailowy: [email protected] tel (+48) 12 210 00 80 (dost臋pne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00). Dane do przelewu: BANK Santander 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085.

3. Przed z艂o偶eniem zam贸wienia Klient zobowi膮zany jest zapozna膰 si臋 z tre艣ci膮 Regulaminu.

4. Najp贸藕niej w chwili wyra偶enia przez konsumenta woli zwi膮zania si臋 umow膮 na odleg艂o艣膰 lub poza lokalem przedsi臋biorstwa, przedsi臋biorca ma obowi膮zek poinformowa膰 konsumenta w spos贸b jasny i zrozumia艂y o:

a) Adresie, pod kt贸rym konsument mo偶e sk艂ada膰 reklamacje.

b) Obowi膮zku przedsi臋biorcy dostarczenia rzeczy bez wad.

c) Kodeksie dobrych praktyk, o kt贸rym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 o przeciwdzia艂aniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania si臋 z nimi.

d) Mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasadach dost臋p贸w do tych procedur u Rzecznika Praw Konsumenta ul. Kazimierza Wielkiego 31 Bochnia 32-700 lub w Pa艅stwowej Inspekcji Handlowej

 

搂 1 Definicje 

1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedzia艂ku do pi膮tku z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Dostawa - oznacza czynno艣膰 faktyczn膮 polegaj膮c膮 na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawc臋, za po艣rednictwem Dostawcy, Towaru okre艣lonego w zam贸wieniu.

3. Dostawca - oznacza podmiot, z kt贸rym wsp贸艂pracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towar贸w:

a) firm臋 kuriersk膮;

b) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzib膮 w Krakowie, 艣wiadcz膮ca us艂ugi Dostawy i obs艂ugi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat);

c) Poczt臋 Polsk膮 S.A. z siedzib膮 w Warszawie.

4. Has艂o - oznacza ci膮g znak贸w literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dost臋pu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

5. Klient - oznacza podmiot, na rzecz kt贸rego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mog膮 by膰 艣wiadczone us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 lub z kt贸rym zawarta mo偶e by膰 Umowa sprzeda偶y.

6. Konsument - oznacza osob臋 fizyczn膮 dokonuj膮c膮 z przedsi臋biorc膮 czynno艣ci prawnej niezwi膮zanej bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮. 

7. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla ka偶dego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawc臋, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy 艣wiadczenia us艂ugi Prowadzenie Konta Klienta.

8. Przedsi臋biorca - oznacza osob臋 fizyczn膮, osob臋 prawn膮 lub jednostk臋 organizacyjn膮 nieb臋d膮c膮 osob膮 prawn膮, kt贸rej ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮, prowadz膮c膮 we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub zawodow膮 i dokonuj膮c膮 czynno艣ci prawnej zwi膮zanej bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

9. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

10. Rejestracja - oznacza czynno艣膰 faktyczn膮 dokonan膮 w spos贸b okre艣lony w Regulaminie, wymagan膮 dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalno艣ci Sklepu Internetowego.

11. Sprzedawca Lock-Tel Jan Wydro z siedzib膮 w Bochni ul. Ko艣ciuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon:852703199; Ewidencja Dzia艂. Gosp. w Bochni; e-mail: [email protected] b臋d膮c膮 jednocze艣nie w艂a艣cicielem Sklepu Internetowego FunnyCase.pl

12. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod kt贸rymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, dzia艂aj膮ce w domenie https://funnycase.pl/

13. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawc臋 za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, mog膮cy by膰 przedmiotem Umowy sprzeda偶y.

14. Trwa艂y no艣nik - oznacza materia艂 lub narz臋dzie umo偶liwiaj膮ce Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobi艣cie do niego, w spos贸b umo偶liwiaj膮cy dost臋p do informacji w przysz艂o艣ci przez czas odpowiedni do cel贸w, jakim te informacje s艂u偶膮, i kt贸re pozwalaj膮 na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

15. Umowa sprzeda偶y - oznacza umow臋 sprzeda偶y zawart膮 na odleg艂o艣膰, na zasadach okre艣lonych w Regulaminie, mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.

搂 2 Postanowienia og贸lne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym maj膮tkowe prawa autorskie, prawa w艂asno艣ci intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a tak偶e do wzorc贸w, formularzy, logotyp贸w zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyj膮tkiem logotyp贸w i zdj臋膰 prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towar贸w, do kt贸rych to prawa autorskie nale偶膮 do podmiot贸w trzecich) nale偶膮 do Sprzedawcy, a korzystanie z nich mo偶e nast臋powa膰 wy艂膮cznie w spos贸b okre艣lony i zgodny z Regulaminem oraz za zgod膮 Sprzedawcy wyra偶on膮 na pi艣mie.

2. Sprzedawca do艂o偶y stara艅, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego by艂o mo偶liwe dla u偶ytkownik贸w Internetu z u偶yciem wszystkich popularnych przegl膮darek internetowych, system贸w operacyjnych, typ贸w urz膮dze艅 oraz typ贸w po艂膮cze艅 internetowych. Minimalne wymagania techniczne umo偶liwiaj膮ce korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przegl膮darka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z w艂膮czon膮 obs艂ug膮 j臋zyka Javascript, akceptuj膮ca pliki typu 鈥瀋ookies鈥 oraz 艂膮cze internetowe o przepustowo艣ci co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo艣ci ekranu 1024x768 pikseli.

3. Sprzedawca stosuje mechanizm plik贸w "cookies", kt贸re podczas korzystania przez Klient贸w ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane s膮 przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urz膮dzenia ko艅cowego Klienta. Stosowanie plik贸w "cookies" ma na celu poprawne dzia艂anie Strony Internetowej Sklepu na urz膮dzeniach ko艅cowych Klient贸w. Mechanizm ten nie niszczy urz膮dzenia ko艅cowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urz膮dzeniach ko艅cowych Klient贸w ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urz膮dzeniach. Ka偶dy Klient mo偶e wy艂膮czy膰 mechanizm 鈥瀋ookies鈥 w przegl膮darce internetowej swojego urz膮dzenia ko艅cowego. Sprzedawca wskazuje, 偶e wy艂膮czenie 鈥瀋ookies鈥 mo偶e jednak spowodowa膰 utrudnienia lub uniemo偶liwi膰 korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

4. W celu z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z us艂ug dost臋pnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

5. W celu z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym przez telefon, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.

6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta tre艣ci o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub us艂ug nieodp艂atnych 艣wiadczonych przez Sprzedawc臋, w spos贸b sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszaj膮cy dobra osobiste os贸b trzecich.

7. Sprzedawca o艣wiadcza, i偶 publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z us艂ug 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 wi膮za膰 mo偶e si臋 z zagro偶eniem pozyskania i modyfikowania danych Klient贸w przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosowa膰 w艂a艣ciwe 艣rodki techniczne, kt贸re zminimalizuj膮 wskazane wy偶ej zagro偶enia. W szczeg贸lno艣ci powinni stosowa膰 programy antywirusowe i chroni膮ce to偶samo艣膰 korzystaj膮cych z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca si臋 do Klienta z pro艣b膮 o udost臋pnienie mu w jakiejkolwiek formie Has艂a.

8. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasob贸w i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta dzia艂alno艣ci, kt贸ra narusza艂aby interes Sprzedawcy, tj. dzia艂alno艣ci reklamowej innego przedsi臋biorcy lub produktu; dzia艂alno艣ci polegaj膮cej na zamieszczaniu tre艣ci niezwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Sprzedawcy; dzia艂alno艣ci polegaj膮cej na zamieszczaniu tre艣ci nieprawdziwych lub wprowadzaj膮cych w b艂膮d.

搂 3 Rejestracja

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowi膮zany jest dokona膰 nieodp艂atnej Rejestracji.

2. Rejestracja nie jest konieczna do z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym.

3. W celu Rejestracji, Klient powinien wype艂ni膰 formularz rejestracyjny udost臋pniony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu i przes艂a膰 wype艂niony formularz rejestracyjny drog膮 elektroniczn膮 do Sprzedawcy poprzez wyb贸r odpowiedniej funkcji znajduj膮cej si臋 w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Has艂o.

4. W trakcie wype艂niania formularza rejestracyjnego, Klient ma mo偶liwo艣膰 zapoznania si臋 z Regulaminem, akceptuj膮c jego tre艣膰 poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

5. W trakcie Rejestracji Klient mo偶e dobrowolnie wyrazi膰 zgod臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyra藕nie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a tak偶e o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.

6. Wyra偶enie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje mo偶liwo艣ci zawarcia ze Sprzedawc膮 umowy o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda mo偶e by膰 w ka偶dej chwili cofni臋ta, poprzez z艂o偶enie Sprzedawcy stosownego o艣wiadczenia Klienta. O艣wiadczenie mo偶e zosta膰 przyk艂adowo przes艂ane na adres Sprzedawcy za po艣rednictwem poczty elektronicznej.

7. Po przes艂aniu wype艂nionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezw艂ocznie, drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawc臋. Z t膮 chwil膮 zawarta zostaje umowa o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Prowadzenie Konta Klienta, za艣 Klient uzyskuje mo偶liwo艣膰 dost臋pu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych

搂 4 Zam贸wienia

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowi膮 oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klient贸w do sk艂adania ofert zawarcia Umowy sprzeda偶y.

2. Klient mo偶e sk艂ada膰 zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dob臋.

3. Klient mo偶e sk艂ada膰 zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu.

4. Klient sk艂adaj膮cy zam贸wienie za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zam贸wienie wybieraj膮c Towar, kt贸rym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zam贸wienia nast臋puje przez wyb贸r polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu ca艂o艣ci zam贸wienia i wskazaniu w 鈥濳OSZYKU鈥 sposobu Dostawy oraz formy p艂atno艣ci, sk艂ada zam贸wienie przez wys艂anie formularza zam贸wienia do Sprzedawcy, wybieraj膮c na Stronie Internetowej Sklepu przycisk 鈥濸otwierd藕 zakup鈥. Ka偶dorazowo przed wysy艂k膮 zam贸wienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o 艂膮cznej cenie za wybrany Towar i Dostaw臋, jak te偶 o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y.

搂 5 P艂atno艣ci

1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowi膮 ceny brutto i nie zawieraj膮 informacji odno艣nie koszt贸w Dostawy i wszelkich innych koszt贸w, kt贸re Klient b臋dzie zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y, o kt贸rych Klient b臋dzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i sk艂adaniu zam贸wienia.

2. Klient mo偶e wybra膰 nast臋puj膮ce formy p艂atno艣ci za zam贸wione Towary:

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia rozpocz臋ta zostanie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia oraz po wp艂yni臋ciu 艣rodk贸w na rachunek bankowy Sprzedawcy);

b) karta p艂atnicza, przelew bankowy lub BLIK poprzez zewn臋trzny system p艂atno艣ci PayU, obs艂ugiwany przez firm臋 PayU S.A. z siedzib膮 w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zam贸wienia rozpocz臋ta zostanie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zako艅czeniu przeprowadzonej p艂atno艣ci);

c) got贸wk膮 za pobraniem, p艂atno艣膰 Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia zostanie rozpocz臋ta po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia);

d) przelew bankowy poprzez zewn臋trzny system p艂atno艣ci PayPal, obs艂ugiwany przez firm臋 PayPal (Europe) S.脿 r.l. & Cie, S.C.A. z siedzib膮 w Luksemburgu (w tym przypadku realizacja zam贸wienia rozpocz臋ta zostanie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia z艂o偶enia zam贸wienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawc臋 informacji z systemu PayPal o dokonaniu p艂atno艣ci przez Klienta) - dotyczy Dostawy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Klient powinien dokona膰 p艂atno艣ci za zam贸wienie w wysoko艣ci wynikaj膮cej z zawartej Umowy sprzeda偶y w terminie 3 Dni roboczych, je偶eli wybra艂 form臋 przedp艂aty.

4. W wypadku niewywi膮zania si臋 przez Klienta z p艂atno艣ci w terminie, o kt贸rym mowa w 搂5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie p艂atno艣ci i informuje o nim Klienta na Trwa艂ym no艣niku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie p艂atno艣ci zawiera r贸wnie偶 informacj臋, 偶e po bezskutecznym up艂ywie tego terminu, Sprzedawca odst膮pi od Umowy sprzeda偶y. W wypadku bezskutecznego up艂ywu drugiego terminu na dokonanie p艂atno艣ci, Sprzedawca prze艣le Klientowi na Trwa艂ym no艣niku o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

搂 6 Dostawa

1. Sprzedawca jest zobowi膮zany dostarczy膰 Towar b臋d膮cy przedmiotem Umowy sprzeda偶y bez wad.

2. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informacj臋 o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zam贸wienia.

3. Termin Dostawy i realizacji zam贸wienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z 搂5 ust. 2 Regulaminu.

4. Zam贸wione Towary s膮 dostarczane do Klienta za po艣rednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zam贸wienia.

W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzib膮 w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy b臋dzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie sk艂adania zam贸wienia.

W przypadku wyboru opcji dostawy 艣wiadczonej przez Dostawc臋 - Poczt臋 Polsk膮 S.A.: Odbi贸r w punkcie, adresem Dostawy b臋dzie adres Punktu odbioru, wybranego przez Klienta w momencie sk艂adania zam贸wienia.

W przypadku wyboru opcji dostawy 艣wiadczonej przez Dostawc臋 - firm臋 kuriersk膮 (DPD Polska Sp. z o.o. z siedzib膮 w Warszawie): DPD Pickup, adresem Dostawy b臋dzie adres Punktu odbioru, wybranego przez Klienta w momencie sk艂adania zam贸wienia.

6. W dniu wys艂ania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzaj膮ca nadanie przesy艂ki przez Sprzedawc臋.

7. Klient obowi膮zany jest zbada膰 dor臋czon膮 przesy艂k臋 w czasie i w spos贸b przyj臋ty przy przesy艂kach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesy艂ki Klient ma prawo 偶膮da膰 od pracownika Dostawcy spisania w艂a艣ciwego protoko艂u.

8. Sprzedawca, zgodnie z wol膮 Klienta, do艂膮cza do przesy艂ki b臋d膮cej przedmiotem Dostawy faktur臋 VAT obejmuj膮c膮 dostarczane Towary albo przesy艂a przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny podany przez Klienta, faktur臋 elektroniczn膮 obejmuj膮c膮 dostarczane Towary. Faktura elektroniczna dostarczana jest przy pomocy poczty elektronicznej w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiada膰 bezp艂atne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, kt贸re mo偶na pobra膰 bezp艂atnie pod adresem http://www.adobe.com

Klient w celu otrzymania faktury VAT zawieraj膮cej dane firmy, powinien zadeklarowa膰 w momencie dokonywania zakupu, 偶e nabywa Towar, jako Przedsi臋biorca (podatnik). Zg艂oszenie powy偶szej deklaracji, nast臋puje poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zam贸wienia, przed wys艂aniem zam贸wienia do Sprzedawcy.

9. W przypadku nieobecno艣ci Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy sk艂adaniu zam贸wienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie pr贸b臋 kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w kt贸rym Klient b臋dzie obecny. W przypadku zwrotnego odes艂ania zam贸wionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawc臋, Sprzedawca skontaktuje si臋 z Klientem drog膮 elektroniczn膮 lub telefonicznie, ustalaj膮c ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

搂 7 R臋kojmia

1. Sprzedawca zapewnia Dostaw臋 Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl臋dem Klienta, je偶eli Towar ma wad臋 fizyczn膮 lub prawn膮 (r臋kojmia).

2. Je偶eli Towar ma wad臋, Klient mo偶e:

a) z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y, chyba 偶e Sprzedawca niezw艂ocznie i bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wad臋 usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, je偶eli Towar by艂 ju偶 wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawc臋 albo Sprzedawca nie uczyni艂 zado艣膰 obowi膮zkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usuni臋cia wad. Klient mo偶e zamiast zaproponowanego przez Sprzedawc臋 usuni臋cia wady 偶膮da膰 wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru 偶膮da膰 usuni臋cia wady, chyba 偶e doprowadzenie rzeczy do zgodno艣ci z umow膮 w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe albo wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w w por贸wnaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawc臋. Przy ocenie nadmierno艣ci koszt贸w uwzgl臋dnia si臋 warto艣膰 Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a tak偶e bierze si臋 pod uwag臋 niedogodno艣ci, na jakie nara偶a艂by Klienta inny spos贸b zaspokojenia.

Klient nie mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y, je偶eli wada jest nieistotna.

b) 偶膮da膰 wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usuni臋cia wady. Sprzedawca jest obowi膮zany wymieni膰 Towar wadliwy na wolny od wad lub usun膮膰 wad臋 w rozs膮dnym czasie bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta.

Sprzedawca mo偶e odm贸wi膰 zado艣膰uczynienia 偶膮daniu Klienta, je偶eli doprowadzenie do zgodno艣ci z Umow膮 sprzeda偶y Towaru wadliwego w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe lub w por贸wnaniu z drugim mo偶liwym sposobem doprowadzenia do zgodno艣ci z Umow膮 sprzeda偶y wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, kt贸ry wykonuje uprawnienia z tytu艂u r臋kojmi, jest obowi膮zany dostarczy膰 rzecz wadliw膮 na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta b臋d膮cego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytu艂u r臋kojmi, je偶eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up艂ywem dw贸ch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usuni臋cie wady lub wymian臋 Towaru na wolny od wad przedawnia si臋 z up艂ywem roku, lecz termin ten nie mo偶e zako艅czy膰 si臋 przed up艂ywem terminu okre艣lonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y lub z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny z powodu wady Towaru. Je偶eli Klient 偶膮da艂 wymiany Towaru na wolny od wad lub usuni臋cia wady, termin do odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y lub z艂o偶enia o艣wiadczenia o obni偶eniu ceny rozpoczyna si臋 z chwil膮 bezskutecznego up艂ywu terminu do wymiany Towaru lub usuni臋cia wady.

5. Wszelkie reklamacje zwi膮zane z Towarem lub realizacj膮 Umowy sprzeda偶y, Klient mo偶e kierowa膰 w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

6. Sprzedawca w ci膮gu 14 dni od dnia 偶膮dania zawieraj膮cego reklamacj臋, ustosunkuje si臋 do reklamacji Towaru lub reklamacji zwi膮zanej z realizacj膮 Umowy sprzeda偶y zg艂oszonej przez Klienta.

7. Klient mo偶e zg艂osi膰 Sprzedawcy reklamacj臋 w zwi膮zku z korzystaniem z us艂ug nieodp艂atnych 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 przez Sprzedawc臋. Reklamacja mo偶e by膰 z艂o偶ona w formie elektronicznej i przes艂ana na adres [email protected]  W zg艂oszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrze膰 opis zaistnia艂ego problemu. Sprzedawca niezw艂ocznie, lecz nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 

8. Sprzedawca nie korzysta z pozas膮dowego rozwi膮zywania spor贸w, o kt贸rych mowa w ustawie z dnia 23 wrze艣nia 2016 r., o pozas膮dowym rozwi膮zywaniu spor贸w konsumenckich.

搂 8 Gwarancja

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawc臋 mog膮 by膰 obj臋te gwarancj膮 udzielon膮 przez Sprzedawc臋, producenta Towaru b膮d藕 dystrybutora.

搂 9 Odst膮pienie od Umowy sprzeda偶y

1. Oferujemy towar indywidualnie projektowany dla Klienta oraz gotowe wzory do wyboru na naszej stronie internetowej.

2. W przypadku z艂o偶enia zam贸wienia z w艂asnym projektem, towar jest indywidualnie wykonany, a wi臋c jest to towar nieprefabrykowany, kt贸ry nie mo偶e zosta膰 wykorzystany w kolejnej sprzeda偶y zgodnie z art. 38 ust.3 Ustawy o Prawach Konsumenta, w zwi膮zku z tym klientowi nie przys艂uguje zwrot towaru.

3. Klient ma prawo do zwrotu towaru w przypadku zam贸wienia gotowego (etui) zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.

4. Bieg terminu na odst膮pienie od Umowy sprzeda偶y rozpoczyna si臋 od chwili obj臋cia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y sk艂adaj膮c Sprzedawcy o艣wiadczenie o odst膮pieniu. O艣wiadczenie to mo偶e zosta膰 z艂o偶one przyk艂adowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. O艣wiadczenie mo偶na z艂o偶y膰 na formularzu, kt贸rego wz贸r zosta艂 zamieszczony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odst膮pienia.

5. Je艣li Konsument z艂o偶y艂 o艣wiadczenie o odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y zanim Sprzedawca przyj膮艂 jego ofert臋, oferta przestaje wi膮za膰.

6. Sprzedawca ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia Konsumenta o odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y, zwr贸ci膰 koszty w wysoko艣ci ceny towaru doliczaj膮c najta艅szy spos贸b wysy艂ki.

7. Je偶eli Konsument korzystaj膮cy z prawa do odst膮pienia wybra艂 spos贸b dostarczenia Towaru inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b Dostawy oferowany przez Sprzedawc臋, Sprzedawca nie jest zobowi膮zany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w.

8. Konsument ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci Towaru b臋d膮ce wynikiem korzystania z niego w spos贸b wykraczaj膮cy poza spos贸b konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

9. Sprzedawca dokonuje zwrotu p艂atno艣ci za pomoc膮 przelewu bankowego.

10. Prawo odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y nie przys艂uguje Klientowi b臋d膮cemu Konsumentem w odniesieniu do um贸w, w kt贸rych Towarem jest rzecz dostarczana w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rej po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu.

11. Prawo do zwrotu maj膮 tak偶e przedsi臋biorcy prowadz膮cy jednoosobow膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, je偶eli zakup nie mia艂 charakteru zawodowego ( nie mo偶e dotyczy膰 bezpo艣rednio bran偶y i specjalizacji, w jakiej dzia艂 przedsi臋biorca)

搂 10 Us艂ugi nieodp艂atne

1. Sprzedawca 艣wiadczy na rzecz Klient贸w, drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi nieodp艂atne:

a) Newsletter;

b) Prowadzenie Konta Klienta;

c) Zapytaj o produkt;

d) Zamieszczanie opinii.

2. Us艂ugi wskazane w 搂10 ust. 1 powy偶ej 艣wiadczone s膮 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dob臋.

3. Sprzedawca zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dost臋pu do wybranych wymienionych us艂ug, o czym poinformuje Klient贸w w spos贸b w艂a艣ciwy dla zmiany Regulaminu.

4. Z us艂ugi Newsletter mo偶e skorzysta膰 ka偶dy Klient, kt贸ry wprowadzi sw贸j adres poczty elektronicznej, wykorzystuj膮c w tym celu formularz rejestracyjny udost臋pniony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu. Po przes艂aniu wype艂nionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezw艂ocznie, drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawc臋. Z t膮 chwil膮 zawarta zostaje umowa o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Newsletter.

Klient mo偶e dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczy膰 odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji us艂ugi Newsletter.

5. Us艂uga Newsletter polega na przesy艂aniu przez Sprzedawc臋 - wedle wyboru Klienta - na adres poczty elektronicznej wiadomo艣ci w formie elektronicznej, lub na numer telefonu wiadomo艣ci tekstowej, zawieraj膮cej informacje o nowych produktach lub us艂ugach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesy艂any jest przez Sprzedawc臋 do wszystkich Klient贸w, kt贸rzy dokonali subskrypcji, za po艣rednictwem wybranego przez Klienta kana艂u komunikacji.

6. Ka偶dy Newsletter kierowany do danych Klient贸w zawiera w szczeg贸lno艣ci: informacj臋 o nadawcy, wype艂nione pole 鈥瀟emat鈥, okre艣laj膮ce tre艣膰 przesy艂ki oraz informacj臋 o mo偶liwo艣ci i sposobie rezygnacji z us艂ugi nieodp艂atnej Newsletter.

7. Klient mo偶e w ka偶dej chwili zrezygnowa膰 z otrzymywania Newsletter鈥檃 przez wypisanie si臋 z subskrypcji za po艣rednictwem odno艣nika zamieszczonego w ka偶dej wiadomo艣ci elektronicznej lub wiadomo艣ci tekstowej wys艂anej w ramach us艂ugi Newsletter lub za po艣rednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.

8. Us艂uga Prowadzenie Konta Klienta dost臋pna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udost臋pnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umo偶liwiaj膮cego Klientowi modyfikacje danych, kt贸re poda艂 podczas Rejestracji, jak te偶 艣ledzenia stanu realizacji zam贸wie艅 oraz historii zam贸wie艅 ju偶 zrealizowanych.

9. Klient, kt贸ry dokona艂 Rejestracji mo偶e zg艂osi膰 Sprzedawcy 偶膮danie usuni臋cia Konta Klienta, przy czym w przypadku zg艂oszenia 偶膮dania usuni臋cia Konta Klienta przez Sprzedawc臋, mo偶e ono zosta膰 usuni臋te do 14 dni od zg艂oszenia 偶膮dania.

10. Us艂uga Zamieszczanie opinii polega na umo偶liwieniu przez Sprzedawc臋, Klientom publikacji na serwisie opineo.pl indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotycz膮cych w szczeg贸lno艣ci Towar贸w.

11. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych, w przypadku dzia艂ania przez Klienta na szkod臋 Sprzedawcy, tj. prowadzenia dzia艂alno艣ci reklamowej innego przedsi臋biorcy lub produktu; dzia艂alno艣ci polegaj膮cej na zamieszczaniu tre艣ci nie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Sprzedawcy; dzia艂alno艣ci polegaj膮cej na zamieszczaniu tre艣ci nieprawdziwych lub wprowadzaj膮cych w b艂膮d, jak r贸wnie偶 w przypadku dzia艂ania przez Klienta na szkod臋 innych Klient贸w, naruszenia przez Klienta przepis贸w prawa lub postanowie艅 Regulaminu, a tak偶e, gdy zablokowanie dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych jest uzasadnione wzgl臋dami bezpiecze艅stwa - w szczeg贸lno艣ci: prze艂amywaniem przez Klienta zabezpiecze艅 Strony Internetowej Sklepu lub innymi dzia艂aniami hakerskimi. Zablokowanie dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezb臋dny do rozwi膮zania kwestii stanowi膮cej podstaw臋 zablokowania dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych drog膮 elektroniczn膮 na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

搂 11 Odpowiedzialno艣膰 Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego tre艣ci

1. Zamieszczaj膮c tre艣ci oraz udost臋pniaj膮c je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania tre艣ci. Zamieszczane tre艣ci nie wyra偶aj膮 pogl膮d贸w Sprzedawcy i nie powinny by膰 uto偶samiane z jego dzia艂alno艣ci膮. Sprzedawca nie jest dostawc膮 tre艣ci, a jedynie podmiotem, kt贸ry zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

2. Klient o艣wiadcza, 偶e:

a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw maj膮tkowych, praw w艂asno艣ci przemys艂owej i/lub praw pokrewnych do 鈥 odpowiednio - utwor贸w, przedmiot贸w praw w艂asno艣ci przemys艂owej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiot贸w praw pokrewnych, kt贸re sk艂adaj膮 si臋 na tre艣ci;

b) umieszczenie oraz udost臋pnienie w ramach us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂10 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotycz膮cych os贸b trzecich nast膮pi艂o w spos贸b legalny, dobrowolny oraz za zgod膮 os贸b, kt贸rych one dotycz膮;

c) wyra偶a zgod臋 na wgl膮d do opublikowanych tre艣ci przez innych Klient贸w oraz Sprzedawc臋, jak r贸wnie偶 upowa偶nia Sprzedawc臋 do ich wykorzystania nieodp艂atnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;

d) wyra偶a zgod臋 na dokonywanie opracowa艅 utwor贸w w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

3. Klient nie jest uprawniony do:

a) zamieszczania w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂10 Regulaminu, danych osobowych os贸b trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku os贸b trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;

b) zamieszczania w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂10 Regulaminu, tre艣ci o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 za zamieszczane przez Klient贸w tre艣ci pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z 搂12 Regulaminu.

5. Zabronione jest zamieszczanie przez Klient贸w w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂10 Regulaminu, tre艣ci kt贸re mog艂yby w szczeg贸lno艣ci:

a) zosta膰 zamieszczane w z艂ej wierze, np. z zamiarem naruszenia d贸br osobistych os贸b trzecich;

b) narusza膰 jakiekolwiek prawa os贸b trzecich, w tym prawa zwi膮zane z ochron膮 praw autorskich i praw pokrewnych, ochron膮 praw w艂asno艣ci przemys艂owej, tajemnic膮 przedsi臋biorstwa lub maj膮ce zwi膮zek ze zobowi膮zaniami o zachowaniu poufno艣ci;

c) posiada膰 charakter obra藕liwy b膮d藕 stanowi膰 gro藕b臋 skierowan膮 do innych os贸b, zawiera艂yby s艂ownictwo naruszaj膮ce dobre obyczaje (np. poprzez u偶ycie wulgaryzm贸w lub okre艣le艅 powszechnie uznawanych za obra藕liwe);

d) pozostawa膰 w sprzeczno艣ci z interesem Sprzedawcy, tj. tre艣ci stanowi膮cych materia艂y o charakterze reklamowym innego przedsi臋biorcy lub produktu; tre艣ci nie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Sprzedawcy; tre艣ci nieprawdziwych lub wprowadzaj膮cych w b艂膮d;

e) narusza膰 w inny spos贸b postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowi膮zuj膮cego prawa, normy spo艂eczne lub obyczajowe.

6. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z 搂12 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania tre艣ci zamieszczanych przez Klient贸w w ramach korzystania przez nich z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂10 Regulaminu, w szczeg贸lno艣ci w odniesieniu do tre艣ci, co do kt贸rych, opieraj膮c si臋 na doniesieniach os贸b trzecich lub odpowiednich organ贸w, stwierdzono, 偶e mog膮 one stanowi膰 naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. Sprzedawca nie prowadzi bie偶膮cej kontroli zamieszczanych tre艣ci.

7. Klient wyra偶a zgod臋 na nieodp艂atne wykorzystywanie przez Sprzedawc臋 umieszczonych przez niego tre艣ci w ramach Strony Internetowej Sklepu.

搂 12 Zg艂aszanie zagro偶enia lub naruszenia praw

1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, i偶 tre艣膰 publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralno艣膰, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnic臋 chronion膮 prawem lub na podstawie zobowi膮zania, mo偶e powiadomi膰 Sprzedawc臋 o potencjalnym naruszeniu.

2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezw艂oczne dzia艂ania maj膮ce na celu usuni臋cie ze Strony Internetowej Sklepu, tre艣ci b臋d膮cych przyczyn膮 naruszenia.

搂 13 Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych podawanych przez U偶ytkownika w ramach korzystania z Serwisu FunnyCase.pl jest Us艂ugodawca 鈥 Lock-Tel Jan Wydro z siedzib膮 w Bochni, ul. Trudna 13 (I pi臋tro) , 32-700 Bochnia. Kontakt z Us艂ugodawc膮 w sprawach dotycz膮cych danych osobowych mo偶liwy jest poprzez adres e- mail: [email protected] b膮d藕 telefoniczny pod numerem (+48) 12 210 00 80 (dost臋pne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00).

2. W zwi膮zku z korzystaniem przez U偶ytkownik贸w z Serwisu FunnyCase.pl, Us艂ugodawca zbiera i przetwarza dane osobowe, a tak偶e informacje o aktywno艣ci U偶ytkownik贸w w Serwisie w spos贸b okre艣lony szczeg贸艂owo w Polityce Prywatno艣ci udost臋pnionej w Serwisie FunnyCase.pl Dokument ten okre艣la tak偶e zakres, cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych U偶ytkownik贸w oraz wskazuje uprawnienia os贸b, kt贸rych dane dotycz膮.

搂 14 Rozwi膮zanie umowy (nie dotyczy Um贸w sprzeda偶y)

1. Zar贸wno Klient, jak i Sprzedawca mog膮 rozwi膮za膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w ka偶dym czasie i bez podania przyczyn, z zastrze偶eniem zachowania praw nabytych przez drug膮 stron臋 przed rozwi膮zaniem ww. umowy oraz postanowie艅 poni偶ej.

2. Klient, kt贸ry dokona艂 Rejestracji rozwi膮zuje umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮, poprzez wys艂anie do Sprzedawcy stosownego o艣wiadczenia woli, przy u偶yciu dowolnego 艣rodka komunikacji na odleg艂o艣膰, umo偶liwiaj膮cego zapoznanie si臋 Sprzedawcy z o艣wiadczeniem woli Klienta.

3. Sprzedawca wypowiada umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 poprzez wys艂anie do Klienta stosownego o艣wiadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.

搂 15 Postanowienia ko艅cowe

1. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowi膮zuj膮cego w Polsce.

2. U偶ytkownik przyjmuje do wiadomo艣ci, i偶 Us艂ugodawca mo偶e kierowa膰 do niego powiadomienia bezpo艣rednio zwi膮zane z Us艂ugami, z kt贸rych U偶ytkownik korzysta w ramach Serwisu FunnyCase.pl. Us艂ugodawca mo偶e kierowa膰 do U偶ytkownika tak偶e powiadomienia dotycz膮ce zmiany Regulaminu. Powiadomienia takie b臋d膮 kierowane na adres e-mail przypisany do Konta.

3. Us艂ugodawca dok艂ada stara艅 w celu zapewnienia sta艂ej dost臋pno艣ci Serwisu FunnyCase.pl. Jednak偶e Us艂ugodawca od czasu do czasu przeprowadza prace konserwacyjne systemu teleinformatycznego Serwisu FunnyCase.pl oraz prace naprawcze, co mo偶e powodowa膰 okresowe ograniczenie lub uniemo偶liwienie U偶ytkownikom korzystanie z okre艣lonych funkcjonalno艣ci b膮d藕 ca艂ego Serwisu FunnyCase.pl. Us艂ugodawca dok艂ada stara艅, aby ewentualne zawieszenie dost臋pno艣ci Serwisu FunnyCase.pl by艂o dokonywane w godzinach nocnych i trwa艂o mo偶liwie jak najkr贸cej. O planowanych przerwach w dost臋pno艣ci Serwisu FunnyCase.pl Us艂ugodawca powiadomi za pomoc膮 komunikatu w Serwisie FunnyCase.pl z odpowiednim wyprzedzeniem.

4. Regulamin obowi膮zuje od  1.01.2021

 


Koszyk

Brak produkt贸w

Do ustalenia Wysy艂ka
100,00 z艂 Do darmowej wysy艂ki brakuje Ci
0,00 z艂 Razem

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Produkt dodano do koszyka
Ilo艣膰:
Razem:
W koszyku znajduje si臋: 0 prod. W koszyku znajduje si臋: 0 prod.
Wysy艂ka: Do ustalenia
Do darmowej wysy艂ki brakuje Ci: 100,00 z艂
Warto艣膰 produkt贸w:
Razem:
Kontynuuj zakupy Id藕 do koszyka