FAQ

Nasza oferta obejmuje szeroki wybór nowoczesnych etui na telefony komórkowe.

Mogą Państwo wybrać zarówno gotową grafikę z  przygotowanych przez nas kolekcji, jak też zaprojektować swoje etui na bazie naszych wzorów. Dajemy również możliwość spersonalizowania etui poprzez dodanie własnych grafik i zdjęć

Ofertę, jak i same etui, tworzy młody zespół, który wie, jak ważny jest modny wygląd sprzętu, a także odpowiednie zabezpieczenie go przed możliwymi uszkodzeniami.

Nasze produkty, to nie tylko nowoczesny design. To także dbałość o najmniejsze detale, perfekcja wykończenia oraz doskonała jakość, która gwarantuje, że etui jest odporne na przetarcia lub inne uszkodzenia. Idealne dopasowanie do telefonu daje Państwu pewność, że jest on jak najlepiej zabezpieczony.

Oferujemy niezwykle szeroki wybór produktów. Pokrowce i etui, które tworzymy przeznaczone są do telefonów najpopularniejszych producentów, takich jak iPhone, Samsung, LG, Sony, Motorola, HTC oraz do wielu innych dostępnych na rynku. Powstają one na wymiar danego urządzenia, przez co zapewniają dostęp do wszystkich funkcji telefonu, nie utrudniając jego użytkowania.

Najczęściej zadawane pytania:

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami naszych Klientów, gdzie mogą Państwo znaleźć odpowiedzi na wszystkie Państwa wątpliwości.

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na etui z własnym projektem?

Nasz sklep internetowy posiada funkcję do samodzielnego zaprojektowania swojego etui. Pod nazwaną Kreator możesz zaprojektować etui korzystając z gotowych grafik udostępnionych w naszej galerii wzorów lub wybierając opcję "Dodaj zdjęcie" dzięki, której wgrywasz własną grafikę, zdjęcie lub gotowy projekt.

To bardzo proste! Do spełnienia marzeń o wyjątkowym etui lub zabezpieczeniu swoich urządzeń mobilnych potrzebujesz przejść przez zaledwie 6 etapów tworzenia zamówienia.

KROK 1. WYBIERZ MODEL TELEFONU

Na stronie głównej Kreatora widnieje baza dostępnych modeli telefonów.

Wybierz ten model, którym jesteś zainteresowany. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego telefonu skorzystaj w wyszukiwarki, która ułatwi poszukiwania.

KROK 2. WYBIERZ RODZAJ ETUI

W następnym kroku zdecyduj, jaki rodzaj etui ma się znaleźć na telefonie.

KROK 3. ZAPROJEKTUJ ETUI

Zaprojektuj swoje etui według własnych oczekiwań, korzystając z przygotowanej dla galerii bądź z własnej grafiki i kliknij „Dodaj do koszyka”

KROK 4. TWOJE DANE

Na tym etapie, widzisz aktualną listę swoich zakupów. W tym miejscu  uzupełniasz swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia. Możesz również powrócić do swojego projektu i go zmodyfikować.

KROK 5. WYBÓR DOSTAWY I AKCEPTACJA REGULAMINU

Kolejny etap to wybór dostawy zamówionego produktu. Jak również akceptacja warunków usługi

KROK 6. WYBÓR FORMY PŁĄTNOŚCI        

Wybieramy dogodną formę płatności przelew tradycyjny bądź szybkie płatności on-line.

Ostatecznie upewnij się, że podane dane adresowe są uzupełnione poprawnie.

Najczęstszym błędem lub opóźnieniem w dostawie jest nieprawidłowo podany lub całkowity brak informacji o nr domu / lokalu.

Gdy już masz pewność, że wszystko poprawnie zaznaczyłeś, pozostaje jedynie kliknięcie w opcję "Składam zamówienie". W tym momencie zamówienie jest już przekazane do Sklepu.

 

 2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie, w naszym sklepie nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, aby uniknąć nieporozumień w momencie podawania szczegółowych danych dotyczących zamówienia np.: błędny adres dostawy.

 

3. Czy zamówienie zostało zrealizowane? Ile czasu mam czekać na przesyłkę? Jak mogę śledzić przesyłkę?

Nasi Klienci informowani są na bieżąco o statusie zamówienia poprzez automatyczne wiadomości e-mail, które są wysyłane na wskazany podczas składania zamówienia adres mailowy. Wraz z informacją o dacie nadania przesyłki Klient otrzymuje link do śledzenia zamówienia oraz numer listu przewozowego, dzięki czemu może samodzielnie i na bieżąco sprawdzać, co się dzieje z przesyłką, na jakim etapie dostarczenia jest przesyłka. Numer listu przewozowego można sprawdzić za pośrednictwem strony doręczyciela
Czas oczekiwania na zamówienie kurierem do 5 dni roboczych.

* Dni robocze – od poniedziałku do piątku – bez sobót i niedziel oraz dni świątecznych ustawowo wolnych. 

 

4. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Nie, zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Polski.

  

5. Opóźnienie w realizacji

Opóźnienia w realizacji wynikają głównie z braku kompletnych informacji, jakie są potrzebne do zakończenia transakcji. Mogą to być informacje dotyczące doprecyzowania zamawianego towaru np. brakujące dane do wysyłki (uwaga: najczęściej brak numeru domu / lokalu).

Nasi pracownicy po zweryfikowaniu zamówienia, w którym są nieścisłości natychmiast nawiązują próbę kontaktu mailowego z prośbą o otrzymanie niezbędnych informacji w celu jak najszybszego zakończenia pozytywnie transakcji. Takie zamówienia otrzymują automatycznie status „oczekuje na informacje”.

6. Opóźnienie w doręczeniu / brak aktualizacji o przesyłce na stronie dostawcy

Bardzo często informacje odnośnie statusu przesyłki nie są aktualizowane na bieżąco na stronie internetowej z winy doręczyciela.  Za brak informacji nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.

7. Czy etui posiada wszystkie potrzebne wycięcia?

Większość etui posiada wycięcia, które umożliwiają prawidłowe korzystanie z telefonu. Jednak w pojedynczych sytuacjach zdarza się, że otrzymujemy towar z hurtowni zagranicznych, na które nie mamy wpływu, dlatego może brakować wycięć np. wycięcie na przyciski boczne lub na lampę błyskową. Jeżeli trafiło do Państwa wadliwe etui lub brak wycięć w znaczący sposób utrudnia korzystanie z telefonu, prosimy o kontakt office@funnycase.pl

 

 8. Jak mam zareklamować wadliwy towar?

W przypadku reklamacji, czyli ujawnienia się wady przedmiotu w czasie jego użytkowania lub gdy nadruk na etui nie zgadza się z zamówieniem, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy z działem reklamacji rma@funnycase.pl w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji.
Klient z zastrzeżeniem ust. 12 Regulaminu Sklepu, może domagać się reklamacji w okresie 1 roku od wykrycia wady i nie później, niż w okresie 2 lat od wydania mu produktu.

Jeżeli Sklep nie udzieli odpowiedzi w terminie 14 dni na złożony przez  Klienta wniosek lub oświadczenie, o których mowa w ust. 3 Regulaminu Sklepu, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

Uwaga: Reklamacji nie przyjmujemy, gdy dotyczą:

 •    uszkodzeń towaru w sposób mechaniczny (poprzez nieprawidłowe użytkowanie)

 •    rantów niezadrukowanych w całości towarów stworzonych na indywidualne zamówienie

 •    zapachu towarów stworzonych na indywidualne zamówienie

 •    kolorystyki towarów stworzonych na indywidualne zamówienie

 •    błędnie zaprojektowanej grafiki przez Klienta (nieuwzględnienie odległości od krawędzi bocznych oraz krawędzi wycięć na aparat, lampę błyskową lub inne elementy).

 

9. Dlaczego ranty(boki) etui  są niezadrukowane?

Etui mają niezadrukowane ranty (boki) ponieważ nadruk jest wykonywany równolegle do powierzchni drukującej. Powierzchnie zaokrąglone są nadrukowane tylko do miejsca objętego zasięgiem głowic drukujących. Dlatego przed zakupem Klient ma do wglądu zdjęcia przedstawiające towar z każdej strony, aby był świadomy jaki towar otrzyma po zakupie. W związku z tym nie przyjmujemy reklamacji związanych z niezadrukowaną powierzchnią na brzegach etui.

 

10. Dlaczego etui brzydko pachnie?

Nasze etui są wykonywane na indywidualne zamówienie, co oznacza, że są wykonywane dopiero w chwili potwierdzenia zakupu przez Klienta, dlatego zapach może na początku użytkowania być intensywny, z powodu nałożenia dużej ilości specjalistycznych tuszy. Tusze te jednak  posiadają atest jakościowy wystawiony przez służbę kontroli, są bezpieczne dla użytkownika i nie zagrażają środowisku naturalnemu oraz zdrowiu użytkowników.

Są one odpowiedzialne za mocne nasycenie kolorystyczne, dzięki czemu etui jest barwne i pełne życia. Tusze, jakie stosujemy do wykonania wzorów na etui są wysokiej jakości, jeżeli chodzi o trwałość, co ma istotne znaczenie przy codziennym użytkowaniu, dzięki temu wzór nie łuszczy się, a nadruk jest odporny na otarcia. 

Gwarantujemy, że nieprzyjemny zapach po pewnym czasie wywietrzeje, a nasz Klient będzie mógł cieszyć się indywidualnym wzorem na swoim etui dla telefonu. Zapach etui nie podlega reklamacji.