FAQ

Funny Case to nowoczesny sklep internetowy, oferujący sprzedaż etui do telefonów komórkowych. Znajomość branży GSM pozwala nam na idealne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb rynku telekomunikacyjnego.

Najnowsze trendy oraz perfekcyjne wykonanie jest tym, co zapewniamy Państwu przy realizacji zamówienia.

Nasza oferta obejmuje szeroki wybór nowoczesnych etui na telefony komórkowe. Proponujemy Państwu zarówno gotowe wzory jak i możliwość dowolnego spersonalizowania pokrowców, poprzez ich samodzielne zaprojektowanie przy użyciu własnego zdjęcia czy grafiki.

 

Najbardziej popularne kolekcje

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z najpopularniejszymi obecnie kolekcjami.

Są to grupy etui, z których Klienci najczęściej wybierają swoje zamówienia.

Oferujemy Państwu 20 różnych kolekcji, które są obecnie dostępne w naszym sklepie. Najpopularniejsze z nich przyciągają największą ilość Klientów ze względu na duży wybór niepowtarzalnych wzorów zapewniających wyjątkowy wygląd dla Państwa telefonu.

Wśród najpopularniejszych kolekcji znajdują się te, które są już sprawdzone przez naszych Klientów, przez co niejednokrotnie wracają oni do zakupów właśnie spośród nich. Zapraszamy do zapoznania się z nimi i wyboru interesującej Państwa grafiki.

Ofertę, jak i same etui, tworzy młody zespół, który wie, jak ważny jest modny wygląd sprzętu, a także odpowiednie zabezpieczenie go przed możliwymi uszkodzeniami.

Nasze produkty, to nie tylko nowoczesny design. To także dbałość o najmniejsze detale, perfekcja wykończenia oraz doskonała jakość, która gwarantuje, iż etui jest odporne na wytarcia czy uszkodzenia. Idealne dopasowanie do sprzętu daje Państwu pewność, że jest on jak najlepiej zabezpieczony.

 

Istnieje możliwość stworzenia akcesorium na specjalne zamówienie,

które będzie jedyne i niepowtarzalne, niespotykane u nikogo innego.

 

Oferujemy Państwu niezwykle szeroki wybór produktów. Pokrowce i etui, które tworzymy przeznaczone są do telefonów najpopularniejszych producentów, takich jak iPhone, Samsung, LG, Sony, Motorola, HTC oraz do wielu innych dostępnych na rynku. Powstają one na wymiar danego urządzenia, przez co zapewniają dostęp do wszystkich funkcji telefonu, nie utrudniając jego użytkowania.

Proponujemy także zakup produktów spośród innych dostępnych akcesoriów telefonicznych, takich jak folie ochronne, wyświetlacze, baterie, ładowarki i inne.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonania oraz szybką realizację zamówienia.

 

 

Najczęściej zadawane pytania:

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami naszych Klientów, gdzie mogą Państwo znaleźć odpowiedzi na wszystkie Państwa wątpliwości.

 

 

 

 

 

 

 

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

To bardzo proste. Musisz przejść proces zamawiania krok po kroku. To zaledwie 4 proste kroki do spełnienia marzeń o wyjątkowym etui lub zabezpieczeniu swoich urządzeń mobilnych!

Nasz sklep jest podzielony na Kreator, w którym możesz samodzielnie zaprojektować własne etui korzystając z gotowych grafik udostępnionych w naszej galerii wzorów lub wybierając opcję "Dodaj zdjęcie" dzięki, której wgrywasz własną grafikę, zdjęcie lub gotowy projekt.

Natomiast druga część naszego sklepu to bogaty asortyment umożliwiający ochronę lub usprawniający funkcjonalność Twojego urządzenia mobilnego jak telefon komórkowy, tablet czy inne akcesoria elektroniczne.

Gdy już wybierzesz wszystkie produkty, których poszukiwałeś i chcesz zakończyć transakcję, należy kliknąć "Koszyk" i przejść przez 4 etapy w celu sfinalizowania zakupu.

 

KROK 1. KOSZYK

Klikając w ikonę "Koszyk", rozpoczynasz 1 z 4 etapów sfinalizowania transakcji. Na tym etapie, widzisz aktualną listę swoich zakupów, bieżące promocje oraz oferowane sposoby płatności i sposoby wysyłki.
W tym momencie masz możliwość podania kodów rabatowych lub dokonania ewentualnych zmian w zamówieniu lub poprawienie swojego projektu.

 

KROK 2. TWOJE DANE

Następnym etapem jest uzupełnienie informacji dotyczących danych osobowych oraz adresowych.

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym Sklepie, a chciałbyś śledzić swoje zamówienie oraz najnowsze promocje, możesz od razu w szybki i łatwy sposób zarejestrować swoje konto. Wystarczy, że podasz swój login oraz hasło, a będziesz mógł się cieszyć swobodą i przejrzystym wyglądem wszystkich dokonanych transakcji.

Dodatkowo możesz skorzystać z zapisania się do naszego newslettera, który automatycznie będzie Cię informował o najnowszych trendach mody w branży GSM oraz o konkursach, promocjach lub rabatach. Wiadomości są wysyłane na podany adres mailowy i w każdym momencie możesz z nich zrezygnować.

Spróbuj, zobacz, a na pewno będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami.

 

KROK 3. POTWIERDZENIE DANYCH I ZAMÓWIENIA

Trzeci etap to podsumowanie wybranych przez Ciebie produktów, sposobu rozliczenia oraz rodzaju wysyłki.

Upewnij się, że podane przez Ciebie dane adresowe są uzupełnione poprawnie.

Najczęstszym błędem lub opóźnieniem w dostawie jest nieprawidłowo podany lub całkowity brak informacji o nr domu / lokalu, przez co przesyłki odsyłane są z powrotem pod adres nadawcy, a czas realizacji zamówienia potrafi wydłużyć się nawet do 14-21 dni!

Na samym dole etapu 3, możesz jeszcze dokonać zmian w zamówieniu lub danych adresowych.

Jeżeli Twoje zamówienie nie przekroczyło wartości 150 zł do darmowej wysyłki, możesz wybrać opcję "Kontynuuj Zakupy" i domówić jeszcze kilka produktów.

Natomiast, gdy już masz pewność, że wszystko poprawnie zaznaczyłeś, pozostaje Ci jedynie kliknięcie w opcję "Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty". W tym momencie, Twoje zamówienie jest już przekazane do Sklepu.

 

KROK 4. ZAKOŃCZENIE

To TYLE!

Pozostaje Ci jedynie zapłacić internetowo przez wybrany przez siebie kanał płatności lub zapłacić przy odbiorze, jeżeli taką opcję wybrałeś.

Ostatni etap to już tylko formalność. W tym miejscu otrzymujesz potwierdzenie, że zamówienie trafiło do Sklepu i do realizacji.

Etap 4 jest szczegółowym zestawieniem ilości zamówionych produktów, wybranego sposobu płatności oraz rodzaju przesyłki. 
 

 

 

 

 

 

 

 

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Niestety nie, w naszej firmie nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, aby uniknąć nieporozumień podczas dyktowania danych np.: błędny adres dostawy.

Jednakże umożliwiamy złożenie zamówienia drogą mailową office@funnycase.pl z podaniem wszystkich niezbędnych informacji:

•          dane adresowe do przesyłki (imię i nazwisko, dokładny adres wysyłki)

•          forma wysyłki (do wyboru: List polecony ekonomiczny, Pocztex48, Przesyłka Kurierska DPD, Paczkomaty InPost)

•          model telefonu lub tabletu (Samsung S5 i9600)

•          symbol produktu (Symbol towaru: 09809)

•          grafika z Kolekcji (pełna nazwa produktu: KABURA SLIGO ELEG Sony Xperia Z1 kotek)

 

3. Krótka Instrukcja obsługi Kreatora

W menu głównym, w oknie "Zaprojektuj etui" znajduje się Kreator do projektowania własnego etui na urządzenia mobilne.

Kreator jest podzielony na dwa okna: lewe z funkcjami do projektowania oraz prawe do podglądu projektu oraz edycji urządzenia mobilnego.

 

W Kreatorze, możesz m.in. skorzystać z galerii z tysiącami grafik, jakie udostępniamy naszym Klientom lub możesz wybrać opcję "Dodaj zdjęcie" i wgrać swoją grafikę.

Poniżej możesz zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi Kreatora.

 

Funkcje Kreatora w lewym oknie:

* MODEL - zakładka model jest pierwszym krokiem, jaki powinieneś wykonać przed projektowaniem. Wybierz swoje urządzenie, na które chcesz projektować i przejdź do kolejnej funkcji.

* RODZAJ ETUI (OPCJA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA) - w tym miejscu musisz podjąć decyzję, jaki rodzaj etui preferujesz. Musisz pamiętać, że materiał z jakiego jest wytworzone etui ma duże znaczenie na odwzorowanie kolorystyki, jakość i trwałość.

* DODAJ ZDJĘCIE - klikając w tę opcję, każdy Klient musi potwierdzić, że grafika, jaką chce użyć jest jego własnością lub posiada uprawnienia do wykorzystania dla własnych celów.

* GALERIA - w galerii oferujemy tysiące wzorów podzielonych na kilkanaście kolekcji, dzięki temu przeglądanie grafik jest przyjemniejsze i szybsze. Jeżeli uważasz, że w kolekcji powinny znaleźć się jakieś dodatkowe tematy, napisz do nas! Będziemy wdzięczni za sugestie w celu zapewnienia jak największego wyboru naszym Klientom.

* RAMKI - bardzo modne kolaże tworzone ze zdjęć ułożonych blisko siebie - taką możliwość dają nam ramki. Twój projekt może nabrać wielu kolorów i pokazać w idealny sposób najważniejsze chwilę w jednym projekcie.

* TEKST - funkcja do uzupełniania tekstów na projekcie. Dzięki dużej ilości różnorodnych czcionek, możesz wzbogacić swój projekt o teksty, cytaty lub hasła.

* EFEKTY - Opcja "EFEKTY" pozwala na zmianę kolorystyczną Twojego projektu wg modnych filtrów kolorystycznych. Aby użyć funkcji "EFEKTY" należy zaznaczyć obiekt, który ma zostać zmieniony. 

np. Kliknij na projekcie w swoje zdjęcie, a następnie zaznacz w lewym menu efekt, który Cię zainteresował.

* ZMIEŃ TŁO - W tym miejscu możesz zmienić tło projektu pod naszą grafiką lub wgranym przez Ciebie zdjęciem. TŁO JEST WIDOCZNE, JEŚLI ZDJĘCIE NIE ZAJMUJE CAŁEJ POWIERZCHNI PROJEKTU. Jeżeli nie skorzystasz z tej opcji, tło automatycznie stanie się transparentne, co oznacza, że jeśli Twój projekt nie jest zaprojektowany od krawędzi do krawędzi etui to tłem staje się materiał wybranego przez Ciebie etui, np. Kabura Elegance Biała - czyli biała skórka, Etui Clear transparentny - czyli przeźroczysty silikon.

 

Funkcje Kreatora w prawym oknie:

* USUŃ - tym przyciskiem usuwamy pojedyncze elementy na projekcie np. zdjęcie, tekst. Również przycisk DEL na klawiaturze, posiada taką samą właściwość.

* WYCZYŚĆ - natomiast ten przycisk restartuje nam cały projekt, po potwierdzeniu nie ma możliwości powrotu do projektu usuniętego.

* OBRÓĆ - możemy zmienić kierunek urządzenia z pozycji pionowej na poziomą o 90 stopni.

* STRZAŁKI - oznaczają przemieszczenie się elementów w "górę" lub "dół" względem innych elementów. Funkcja jest potrzebna, gdy zaczniemy projekt od elementów, które finalnie chcielibyśmy mieć na samym wierzchu, lecz tło go przysłania np. tekst.

* NAROŻNE KWADRATY - są widoczne na każdym elemencie wczytanym na projekcie. Ich zadanie to powiększanie lub zmniejszanie grafik na projekcie lub rozciąganie w zależności, za który kwadrat się chwyci. Do obracania grafiki służy środkowy kwadrat umiejscowiony na górnej krawędzi.

* IKONY PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH - w każdym momencie projektowania możesz pochwalić się znajomym. Wystarczy, że klikniesz na ikonę portalu, który Cię interesuje i zalogujesz się na niego. Projekt zostanie udostępniony na Twojej tablicy.

 

Gdybyś potrzebował dodatkowych informacji lub czuł, że sam sobie nie poradzisz - zobacz nasz video tutorial, pokazujący Krok po Kroku jak samodzielnie zaprojektować etui.

Możesz również na bieżąco zadawać pytania na Czacie naszego sklepu lub zadzwonić do nas +48 12 21 000 80. Chętnie pomożemy! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie? Ile czasu trwa zaksięgowanie płatności?

Płatności za zakupy są realizowane na 4 końcowym etapie podczas składania zamówienia. 

Aby zapewnić komfort naszym Klientom podczas dokonywania wpłaty za zamówienie, udostępniamy trzy najbardziej znane kanały płatności takie jak: tPay oraz DotPay.

Każdy z tych kanałów, w łatwy sposób przeprowadzi Cię krok po kroku do właściwego dokonania płatności za zakup oraz przyspieszy dotarcie zapłaty za towar na nasze konto bankowe, dzięki temu przesyłki otrzymują status opłaconych i są przekazywane do kolejnego działu odpowiedzialnego za realizację i wysyłkę zamówienia.

Wybór jednej z tych form płatności tPay lub DotPay jest korzystniejszy i gwarantuje, iż środki na naszym koncie pojawiają się szybciej (około 1-3h od dokonania wpłaty), niż poprzez tradycyjny przelew, a my dzięki temu możemy natychmiast przejść do realizowania złożonego przez Ciebie zamówienia.


Wiemy jednak, że część z Was preferuje tradycyjne metody dokonywania płatności. Dlatego też podajemy dane, niezbędne do prawidłowego wypełnienia formularzu przelewu oraz dane do wpisania w przypadku przelewu internetowego. Przelewy tradycyjne są księgowane do 48h i znacznie wydłużają czas realizacji zamówienia.

Lock-Tel Jan Wydro
ul. Kościuszki 7
32-700 Bochnia
BANK BZWBK 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085

Tytuł przelewu: Nr Zamówienia, Imię i Nazwisko (osoby składającej zamówienie w sklepie)

 

5. Czy zamówienie zostało zrealizowane? Ile czasu mam czekać na przesyłkę? Jak mogę śledzić przesyłkę?

Nasi Klienci informowani są na bieżąco o statusie zamówienia poprzez automatyczne wiadomości mailowe na wskazany adres mailowy podczas składania zamówienia. Wraz z informacją o dacie nadania przesyłki Klient otrzymuje link do śledzenia zamówienia oraz numer nadania, dzięki czemu może samodzielnie i na bieżąco sprawdzać, co się dzieje z przesyłką, na jakim etapie dostarczenia przesyłki jesteśmy.
Czas oczekiwania na zamówienie zależy od sposobu dostawy wybranej przez Klienta. Czas dostawy liczony jest od momentu nadania przesyłki przez naszą firmę.

List polecony ekonomiczny - do 5 dni roboczych*

Pocztex Kurier48 - do 2 dni roboczych*

Przesyłka kurierska DPD - 1 dzień roboczy*

* Dni robocze – od poniedziałku do piątku – bez weekendów.

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Telefon: (+48) 12 21 000 80
E-mail: office@funnycase.pl

 

6. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Na chwilę obecną nie realizujemy wysyłki za granice.

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Jak mogę uzyskać dodatkowe rabaty?

Wystarczy, że odwiedzisz nasze portale społecznościowe np. na Facebooku, Instagramie, Tweeterze lub Pintereście. Polub nasze Funpage i bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami o kodach rabatowych, konkursach lub promocjach. 

Dodatkowo, możesz otrzymać indywidualny kod rabatowy za świetne pomysły, które docenione przez nas i wprowadzone w życie zaowocują zniżką przy kolejnych zamówieniach.

Bądź oryginalny! 

Napisz do nas, w jaki sposób moglibyśmy usprawnić funkcjonowanie naszej strony, obsługę Klienta lub co powinniśmy wprowadzić do asortymentu, aby usatysfakcjonować naszych Klientów. 

Każdy kod rabatowy to tańsze zakupy w naszym Sklepie, korzystaj i ciesz się odnowionym designem swojego telefonu komórkowego lub tabletu.

 

8. Czy aktualne promocje ze Sklepu łączą się z kodami rabatowymi?

Każda promocja, kody rabatowe oraz konkursy, mają swoje indywidualne regulaminy.

Jednorazowe kody rabatowe z portali społecznościowych nie łączą się z aktualnymi promocjami na stronie.

np. Korzystając z promocji kup 3+1 nie możesz dodatkowo wpisać % kodu rabatowego z portalu społecznościowego.

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Newsletter rejestracja / rezygnacja z otrzymywania informacji o promocjach, konkursach i rabatach.

Zarejestruj się do naszego newsletter i bądź na bieżąco z informacjami o promocjach, konkursach i rabatach.

Marzy Ci się zmiana? A może już znasz etui FunnyCase i lubisz je często zmieniać?

Proponujemy Ci idealny sposób na śledzenie aktualności w naszym Sklepie.

 

ZDARZA CI SIE ZAPOMNIEĆ O ZBLIŻAJĄCEJ SIĘ ROCZNICY, WALENTYNKACH, A MOŻE INNEJ OKAZJI?

 

NIE MASZ POMYSŁU NA PREZENTY? Nie będziesz musiał pamiętać o najbliższych świętach!

Wyślemy Ci przypomnienie oraz propozycję idealnego prezentu dla najbliższych Ci osób.

 

Zrób projekt prosto od SERCA, pokaż swoim przyjaciołom, że w tym roku, zrobiłeś specjalnie dla nich wyjątkowy prezent z indywidualnym projektem!

 

 

10. Co zyskujesz rejestrując konto w Naszym Sklepie?

Rejestracja pozwala na dokonywanie błyskawicznych zakupów, a także na obserwacje stanu swojego zamówienia.

Rejestracja w naszym sklepie jest szybka i łatwa oraz całkowicie darmowa. Wystarczy podać login, hasło, a następnie potwierdzić odczytanie wiadomości mailowej!
W każdym momencie możesz usunąć swoje konto, wystarczy, że zgłosisz nam taką informację.

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Opóźnienie w realizacji

Opóźnienia w realizacji, głównie wynikają z braku kompletnych informacji, jakie są potrzebne do zakończenia transakcji. Mogą to być informacje dotyczące doprecyzowania zamawianego towaru np. brak informacji o wybranym kolorze, modelu lub brakujące dane do wysyłki (uwaga: najczęściej brak numeru domu / lokalu).

Nasi pracownicy po zweryfikowaniu zamówienia, w którym są nieścisłości natychmiast nawiązują próbę kontaktu telefonicznego, bądź mailowego z prośbą o otrzymanie niezbędnych informacji w celu jak najszybszego zakończenia pozytywnie transakcji. Takie zamówienia otrzymują automatycznie status „oczekuje na informacje”.

Szczególnie prosimy o wyrozumiałość w przypadku braku kontaktu z naszej strony, często zdarza się, że Klienci odpisują na naszą prośbę, natomiast ich maile trafiają do folderu SPAM. W przypadku braku odpowiedzi z naszej strony w ciągu 48h, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

 

12. Opóźnienie w doręczeniu / brak aktualizacji o przesyłce na stronie emonitoring.pl Poczty Polskiej

 

Bardzo często informacje odnośnie statusu przesyłki nie są aktualizowane na bieżąco na stronie Poczty Polskiej: emonitoring.pl z winy przewoźnika.

Widnieje wówczas informacja UP BOCHNIA, co oznacza, że paczka została nadana w Bochni, ale jest na trasie do kolejnego urzędu pocztowego.

Gwarantujemy naszym Klientom, nadanie towaru w ciągu 24 - 48h od potwierdzenia wpłaty na nasze konto.

Korzystając z opcji tPay, DotPay nasi Klienci mają pewność szybszego zakończenia transakcji, ponieważ płatność w ciągu 1h trafia na nasze konto. 

 

Zdarza się, że Klient jest niezadowolony z czasu realizacji zamówienia, dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na datę nadania przesyłki, która widnieje na kopercie - ten wydłużony czas wynika z opóźnień doręczyciela tj: Poczty Polskiej np.: status przesyłki: UP BOCHNIA, co oznacza, że paczka wyjechała już z Urzędu Pocztowego z Bochni do miejscowości Klienta, ale dopiero jak zostanie ona zarejestrowana w kolejnym Urzędzie to nazwa zostanie zmieniona na cel dostarczenia. Bardzo prosimy o obiektywne wystawienie oceny po zakończeniu transakcji, ponieważ jako firma staramy się zakończyć transakcję w sposób szybki i pozytywny dla naszych Klientów.
W przypadku niezadowolenia prosimy o pilny kontakt przed wystawieniem negatywnej opinii: (+48) 12 21 000 80.

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Czy mam zaprojektować gratisowe 4-te etui?

Tak, składając zamówienie na trzy sztuki należy zaprojektować czwarte etui, które jest traktowane jako gratisowe i nie zostanie naliczona za nie dodatkowa opłata.

Opłata automatycznie zostanie odjęta po zatwierdzeniu zakupu w koszyku.
Jeżeli Klient nie zaprojektuje czwartego etui w trakcie składania jednorazowo zamówienia - produkt nie zostanie zaliczony jako gratisowy, dlatego prosimy o nie rozłączanie zamówień oraz informujemy, że zamówienia złożone osobno nie zostaną wliczone w jedno zamówienie. Nie przyjmujemy reklamacji oraz nie mamy możliwości połączenia zamówień.

 

14. Czy etui posiada wszystkie potrzebne wycięcia?

Większość etui posiada wycięcia, które umożliwiają prawidłowe korzystanie z telefonu. Jednak w pojedynczych sytuacjach zdarza się, że otrzymujemy towar z hurtowni zagranicznych, na które nie mamy wpływu, dlatego może brakować wycięć np. wycięcie na przyciski boczne lub na lampę błyskową. W takim przypadku, jeżeli brak wycięć powoduje mimowolne włączanie lub wyłączanie telefonu lub blokady klawiatury, prosimy o kontakt office@funnycase.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Jak mam zareklamować wadliwy towar?

W przypadku reklamacji, po ujawnieniu się wady przedmiotu w czasie jego użytkowania, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy z działem reklamacji rma@funnycase.pl w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji.
Klient z zastrzeżeniem ust. 12 Regulaminu Sklepu, może domagać się reklamacji w okresie 1 roku od wykrycia wady i nie później, niż w okresie 2 lat od wydania mu produktu.

Reklamacja składana za pośrednictwem wiadomości mailowych powinna zawierać: zdjęcia wadliwego towaru, dowód zakupu, powód reklamacji (dokładny opis usterki), oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji (podanie adresu do wymiany towaru lub podanie danych do przelewu). W przypadku odesłania produktu do reklamacji należy odpowiednio produkt zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu wraz ze wszystkimi elementami jakie otrzymano przy zakupie, jak m.in. folia ochronna lcd itp.

Jeżeli Sklep nie udzieli odpowiedzi na złożony przez  Klienta wniosek lub oświadczenie, o których mowa w ust. 3 Regulaminu Sklepu w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 

Uwaga: Reklamacji nie przyjmujemy, gdy dotyczą:

 •         uszkodzeń towaru w sposób mechaniczny (poprzez nieprawidłowe użytkowanie)

 •         rantów niezadrukowanych w całości towarów nieprefabrykowanych stworzonych na indywidualne zamówienie

 •         zapachu towarów nieprefabrykowanych stworzonych na indywidualne zamówienie

 •         kolorystyki towarów nieprefabrykowanych stworzonych na indywidualne zamówienie

 •         błędnie zaprojektowanej grafiki przez Klienta (nieuwzględnienie odległości od krawędzi bocznych oraz krawędzi wycięć na aparat, lampę błyskową lub inne elementy).

 

 

 

 

 

 

 

 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

TOWARY NIEPREFABRYKOWANE: W naszym regulaminie jest podana informacja, iż nie przyjmujemy zwrotów dla etui wykonanych na indywidualne zamówienie tzw. nieprefabrykowanych (zamówienia z Kolekcji lub Kreatora).
"(...) Klient nie ma możliwości zwrotu towaru w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wydrukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (...)"

Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, w takiej sytuacji nie przysługuje konsumentowi prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Rzecz nieprefabrykowana wyprodukowana według specyfikacji konsumenta to taka rzecz, która została wyprodukowana na indywidualne zamówienie.

 

  • Nabycie przedmiotu przebiega dwuetapowo. Klient w pierwszej kolejności składa zamówienia na etui - na ogół odpowiednie dla posiadanego modelu telefonu. Na tym etapie jest to rzecz prefabrykowana.
  • Następnie Klient dokonuje wyboru wzoru (grafiki) / koloru (tła) / designu (samodzielnie projektuje), które to nanoszone są na etui. 

    Nasz Sklep oferuje dziesiątki tysięcy wzorów kolorystycznych, często aktualizując ofertę, co nie oznacza, że posiada on gotowy produkt.
    Klient dokonuje zamówienia wzoru (grafiki) / koloru (tła) / designu (samodzielnie projektuje) każdorazowo po złożeniu zamówienia, na co wyraźnie wskazano w potwierdzeniu złożenia zamówienia, jak również w regulaminie sprzedaży na odległość, zaakceptowanym przez Klienta, przed złożeniem zamówienia.

 

TOWARY PREFABRYKOWANE: Każdy towar, który jest prefabrykowanych - czyli, gotowy do sprzedaży - Klient ma prawo w terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego produktu, do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem produktu do Sklepu, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie, z uwzględnieniem, że:

  • Oświadczenie można złożyć drogą elektroniczną na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1  niniejszego Regulaminu, dostępnym do pobrania na stronie internetowej Sklepu, poprzez przesłanie go drogą mailową na adres Sklepu lub przez złożenie pisemnego oświadczenia przesłanego w formie listownej na adres Sklepu. Adresy Sklepu podane są w ust. I pkt 2 Regulaminu
  • Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14 dni od dostarczenia mu produktu.

  • Sklep niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w formie mailowej umożliwiającej jego pobranie i zachowanie.

  • Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym. 

  • Klient powinien zwrócić produkt w takim składzie ilościowym i jakościowym w jakim go otrzymał, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z produktem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty. Ust. V pkt 22 Regulaminu stosuje się odpowiednio.

  • Produkt zwracany należy przesłać na adres siedziby Sklepu podany ust. I pkt 2 Regulaminu

  • Zwracany produkt powinien być należycie zabezpieczony.

  • Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 oraz kopię dowodu zakupu.

  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu do Sklepu.

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Sklep dokona zwrotu płatności niezwłocznie, nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta oraz produktów zwracanych.

  • Zwrot płatności nastąpi przy użyciu przelewu bankowego drogą elektroniczną na konto wskazane przez Klienta w chwili składania oświadczenia. Jeżeli Klient wybierze sposób dostarczenia rzeczy inny, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep: list polecony ekonomiczny, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  • Jeżeli Klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjmie jego ofertę, oferta zostaje unieważniona.

  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:

    a)   o świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;

    b)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    c)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia;

    d)   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    e)   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    f)    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym Regulaminem Sklepu.

 

 

 

 

 

 

 

 

17. Otrzymałem wszystkie etui o takim samym wzorze

W przypadku otrzymania od Klienta nieprecyzyjnej wiadomości dotyczącej wybranego wzoru. Gdy zostało zamówione więcej, niż jedna sztuka, lub wysłaniu tylko jednej grafiki (zdjęcia lub wzoru) grafiki są domyślnie powtarzane zgodnie z ilością sztuk jakie Klient zakupił.

np: Klient zakupił 3 sztuki różnych modeli: Samsung i9600, Sony Xperia m2 oraz Iphone 6, w wiadomości podaje jedynie informację ZZ4013, to zamówienie jest traktowane jako jeden wzór dla wszystkich trzech telefonów.

 

Prosimy o precyzyjną informację, jakie wzory mają być wykonane na WSZYSTKICH zakupionych towarach.

Nie przyjmujemy reklamacji, wynikających z niedokładnych wiadomości mailowych lub źle uzupełnionego formularza dostaw.

 

18. Dlaczego ranty(boki) etui  są niezadrukowane?

Każde etui w naszej ofercie ma brzegi (boki, ranty) niezadrukowane, co jest wynikiem, różnych kształtów telefonów, dlatego przed zakupem Klient ma do wglądu zdjęcia przedstawiającego towar ze wszystkich stron, aby był świadomy, jaki towar otrzyma po zakupie. Nie przyjmujemy reklamacji związanych z niezadrukowaną powierzchnią brzegów etui, ponieważ Klient przed zakupem jest poinformowany o szczegółach wyglądu produktu.

 

19. Dlaczego etui brzydko pachnie?

Nasze etui są wykonywane na indywidualne zamówienie, dopiero w chwili potwierdzenia zakupu przez Klienta, dlatego zapach może na początku użytkowania być intensywny, z powodu nałożenia dużej ilości specjalistycznych tuszy. Tusze te posiadają atest jakościowy wystawiony przez służbę kontroli, są bezpieczne dla użytkownika i nie zagrażają środkowisku naturalnemu oraz zdrowiu użytkowników.
 

Są one odpowiedzialne za mocne nasycenie kolorystyczne, dzięki czemu etui jest wyjątkowe, barwne, pełne życia. Tusze, jakie stosujemy do wykonania wzorów na etui są wysokiej jakości, jeżeli chodzi o trwałość, co ma istotne znaczenie przy codziennym użytkowaniu, dzięki temu wzór nie łuszczy się, a nadruk jest odporny na otarcia. 

 

Gwarantujemy, że nieprzyjemny zapach po kilku dniach wywietrzeje, a nasz Klient będzie mógł cieszyć się indywidualnym wzorem na swoim etui dla telefonu. Zapach etui nie podlega reklamacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

20. Jak wystawić ocenę po zakończeniu transakcji?

Jesteśmy wdzięczni każdemu Klientowi, który poświęcił swój cenny czas na wystawienie oceny i recenzji naszych usług na portalu OPINEO.

 

Jeżeli nie jesteś zadowolony z naszych usług lub towaru koniecznie skontaktuj się z nami (+48) 12 21 000 80, abyśmy mieli możliwość naprawienia pierwszego złego wrażenia, jakiego nie chcielibyśmy, aby nasi Klienci o nas mieli.

Staramy się dla wszystkich naszych Klientów, dlatego przy tak dużej ilości zamówień dziennie coś może pójść nie tak.

Naszym celem jest szybkie naprawienie zaistniałej sytuacji i zrekompensowanie Klientowi problemu, na jaki został narażony.